Tot escoltant les veus d'Àfrica

Descarregar Pdf

Un elenc de 6 lectors-intèrprets format per (ex)alumnes d'Estudis Anglesos, Nogay Ndiaye, Kelly Ogbebor, Oriol Solé, Clara Serés, Josep Salud i Sanae Ouazarf, han presentat la lectura dramatitzada "Tot escoltant les veus d'Àfrica", basada en 10 textos literaris d'autores i autors africans. L'activitat, co-organitzada pel grup de recerca CELCA, el Departament de Llengües i Literatures Estrangeres, i la Biblioteca Pública de Lleida, ha estat la segona acció de difusió associada a l'exposició "Escriptors Africans", que podrà veure's a la Biblioteca fins al gener. La lectura, dirigida per Núria Casado, ha comptar també amb la col.laboració especial de Jordi Cano en els acompanyaments musicals, i del mateix Kelly Ogbebor com a cantant.